Klantenservice

 

Als ik 1609 draai hoor ik dat ik me moet aanmelden, maar ik ben al aangemeld.

Als u zich heeft aangemeld moet u binnen een uur kunnen bellen via 1609. Als u toch nog steeds te horen krijgt dat u zich moet aanmelden, herkent het systeem het telefoonnummer niet waarmee u belt. U kunt nu het volgende doen:

A)Controleer of u vanaf het nummer belt dat u hebt aangemeld. Bijvoorbeeld door met nummerweergave aan vanaf het betreffende toestel te bellen naar een mobiele telefoon. Als in het display van de mobiele telefoon het bij ons aangemelde telefoonnummer staat, ga dan naar puntje B van deze uitleg. Als er een ander nummer staat, meld dan dit nummer aan bij uw klantnummer zodat we ook dit nummer kunnen herkennen als u via 1609 wilt bellen (log in op de website en ga naar "uw telefoonnummers" waar u ook dit telefoonnummer invult). Als u bijvoorbeeld een isdn bundel heeft (4 nummers) dan kunt u het best alle 4 de nummers aanmelden.

B) Als u zeker weet dat u vanaf een aangemeld telefoonnummer belt maar u krijgt toch nog te horen dat u zich moet aanmelden dan kan het zijn dat de aanmelding is mislukt. Controleer dit door te bellen naar ons gratis nummer 0800-258.258.3. Let op, dit moet u doen vanaf het aangemelde toestel. Als we uw telefoonnummer herkennen krijgt u uw klantnummer te horen. Dat betekent dat de aanmelding is gelukt en u gewoon zou moeten kunnen bellen. Stuur ons een storingsformulier om het probleem op te lossen. Als u op het gratis nummer uw klantnummer niet te horen krijgt maar de melding dat u zich moet aanmelden, is uw aanmelding niet gelukt. Probeert u zich nogmaals aan te melden. Als het ook een tweede keer niet lukt, stuur ons dan een storingsformulier via de website.

Is uw vraag hiermee beantwoord?

Ja, Bedankt!
Terug